FAQ

Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen. Staat je antwoord er niet tussen? neem dan gerust contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Je lidmaatschap gaat direct in nadat je hebt betaald. Wij halen via automatische sepa incasso geld van je rekening.

Nadat je een betaling hebt gedaan krijg je via SMS een bericht met uitnodiging tot de Bold app. Deze app gebruik je om binnen te komen in de gym. Na je registratie op de app kan je met deze app de deur openen. Je moet hiervoor voor de deur staan en bluetooth aan hebben staan. Je kunt de deur dus niet ‘op afstand’ openen.

Nee; je lidmaatschap is strikt persoonlijk. Ook de Bold app, om toegang te krijgen tot de deur, is strikt persoonlijk verbonden aan jouw eigen telefoonnummer. Indien je iemand mee wilt nemen kan diegene contact met ons opnemen of een dagpas aanschaffen.

Wij hanteren een opzegtermijn van een maand. Een maand bij Credogym loopt van de 4e van de maand tot de 4e van de volgende maand, ongeacht wanneer je een abonnement afsluit. Je maakt je huidige lopende maand af en dan gaat de laatste maand in.

Wanneer je abonnementsperiode is afgelopen kun je een mail sturen naar info@jspersonaltrainingnederland.nl waarin je vermeld dat je wilt opzeggen.

Een van onze mensen neemt dat contact me je op om opzegging te realiseren.

Ja, dat kan! Als je langer dan 4 weken vanwege een blessure of ziekte helemaal geen gebruik kunt maken van onze faciliteiten, dan kun je jouw membership tijdelijk deactiveren met een maximumperiode van 6 maanden. Je moet hiervoor wel een doktersverklaring overleggen.

Als je vertrekt naar het buitenland voor een periode van minimaal 4 maanden en maximaal 6 maanden dan is het ook mogelijk om je membership tijdelijk stop te zetten. Hiervoor vragen wij je ook om een bewijs met ons te delen in de vorm van bijvoorbeeld een stagecontract, huurcontract of vliegtickets.

Als jij je membership om een van bovenstaande redenen wilt bevriezen, neem dan contact met ons op via info@jspersonaltrainingnederland.nl

NB: Wij kunnen jouw verzoek nog sneller verwerken als je al direct een doktersverklaring of een bewijs van jou verblijf in het buitenland meestuurt.

Bij ons kun je dag- en weekpassen aanschaffen. Deze passen kun je direct aanschaffen middels eenmalige iDeal betaling. De passen verlopen automatisch.

Wij houden de gym samen schoon en gezond 

  • Het dragen van schone sportschoenen is verplicht.
  • Tijdens je training maak je gebruik van een (eigen) handdoek.
  • Etenswaren en niet-afsluitbare drinkbekers zijn niet toegestaan.
  • Roken en het gebruik en/of verspreiden van verboden middelen is verboden.

Wij respecteren de privacy en rust van anderen 

  • Geef medesporters het gevoel dat ze zich vrij kunnen bewegen, let op je taalgebruik en toon respect.
  • Laat de apparatuur niet luidruchtig vallen.
  • Gebruik de apparatuur alleen voor de daarvoor bestemde doeleinden.
  • Laat geen schijven hangen op de machine maar ruim deze netjes op.
  • Houd apparaten beschikbaar voor anderen indien je deze niet actief gebruikt.
  • Plaats geen gewichten, stangen of dumbells tegen apparatuur.
  • Plaats geen gewichten, stangen of dumbells op zittingen van apparatuur.
  • Minimaliseer telefoon gebruik.
  • Maken van content is toegestaan. Vraag altijd toestemming aan leden of ze hier in te zien willen zijn.
 

KLAAR OM TE SPORTEN? SCHRIJF JE NU IN!